close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מוצרי תינוקות הכי שווים

מערכת שורשכו שבט, תשפא08/02/2021

פני הכול, אתם צריכים לחשוב כאן ועכשיו, וכעת התינוק זקוק לטיפול מסור הכולל לא פעם החלפת חיתולים או עריכת אמבטיה חמימה

תגיות:
צילום: שלי אברהם
אמא, אבא אנחנו יודעים שתעשו הכול בשביל התינוק שלכם. אולי אתם כבר מתכננים עבורו את מסלול החיים הכי טוב – גן, בית ספר, צבא, אוניברסיטה – וחושבים על מוסדות החינוך הטובים ביותר שיש. אבל לפני הכול, אתם צריכים לחשוב כאן ועכשיו, וכעת התינוק זקוק לטיפול מסור הכולל לא פעם החלפת חיתולים או עריכת אמבטיה חמימה. בימינו, מוצרי תינוקות איכותיים מסייעים להורים בגידול התינוק, תוך שמירה על ההגיינה. כדאי שנכיר את המוצרים האלה מקרוב.

כל מוצרי התינוקות שלא כדאי להחמיץ
מוצרי תינוקות איכותיים מקיפים אותנו מכל עבר, עלינו רק לבחור את המוצרים
צילום: שלי אברהם
האיכותיים ביותר עבור הרך הנולד. ואיך נמדדת האיכות? ובכן, אחד הדברים החשובים ביותר שיש להביא בחשבון הוא רמת ההיגיינה וההגנה מפני חיידקים. משום כך, אלה כמה מוצרים שכדאי להכיר מקרוב:

1. משטחי החתלה
משטחי החתלה הם מבין המוצרים הנפוצים ביותר. החיים המודרניים הביאו עמם פיתוחים שונים גם בעניין מוצרי תינוקות, והיום ההורים משתמשים בחיתולים היגייניים חד פעמים ולא צריכים לכבס סדינים ובגדים פעם אחר פעם. עם זאת, הצורך לשמור על היגיינת התינוק נותר כמו שהיה, וכאן משטח החתלה נכנס לתמונה. משטחי החתלה של בייבי דגה הם משטחים אנטי בקטריאליים. כלומר, הם מונעים את הצטברותם של חיידקים שעלולים לפגוע בבריאות התינוק. כמו כן, קל לנקות את המשטחים האלה באמצעות חומרי ניקוי פשוטים ובטיחותיים לתינוק שיש בכל בית.

2. תיקי החתלה
תיקי החתלה הם תיקי פלא של ממש. רגע אחד מדובר בתיק שבו אפשר להכניס מוצרים חיוניים כמו מגבונים, טיטולים או בקבוק מים ולצאת לטייל עם התינוק, וברגע אחר ניתן לפרוס את התיק ולקבל משטח החתלה. בדומה למשטחי ההחתלה שהוזכרו מקודם, גם תיקי ההחתלה עשויים מחומרים אנטי בקטריאליים, ולכן הם כה בטיחותיים לשימוש. כל הורה המעוניין לשמור על בריאותו של התינוק, מוזמן לרכוש את תיק ההחתלה.

3. אמבטיה לתינוק
אם כבר מדברים על היגיינה אישית, אי אפשר שלא להתייחס לאמבטיית תינוק. אם אתם הורים הדואגים לניקיון האישי של התינוק ורוצים ברווחתו, אמבטיה לתינוק היא כל מה שאתם צריכים. החליפו את הגיגית באמבטיה מותאמת, ותתחילו לראות תוצאות. מדובר באמבטיה איכותית לתינוק השומרת על בטיחותו מכל הכיוונים: היא מונעת החלקה, מציגה את הטמפרטורה בכל עת כך שההורה יכול למנוע הצטננות וכוויות וכן מותאמת במיוחד לגופו של התינוק ומונעת טביעות. בקיצור, מדובר במוצר שווה שכדאי בהחלט להכיר מקרוב.

המארז המושלם ליולדת
לצד המוצרים האיכותיים שהוזכרו כאן, בייבי דגה מציעה לכם את המתנה המושלמת ליולדת: מארז ליולדת כולל מארז החתלה שלם המתאים לכל מצב. כך כשזהו ילד ראשון, היולדת תדע איך לטפל בתינוק בזכות המארז המאובזר. המארז כולל מגוון רחב של מוצרים וביניהם: משטח החתלה עם קשת פעילות לתינוק, תיק החתלה שאפשר להפוך למשטח החתלה בכל רגע נתון ועוד. מדובר במארז המושלם עבור אחות או חברה שילדה, מארז הכולל מוצרים שימושיים לאם ולתינוק.

בייבי דגה – המקום לרכוש בו מוצרים לתינוקות
מחפשים מוצרי תינוקות איכותיים ובטוחים לשימוש? רוצים להעניק מתנה שימושית ליולדת שהיא הרבה מעבר לזר פרחים? חברת בייבי דגה מציעה לכם מגוון רחב של מוצרים לתינוקות. מוצרים אלה עברו את כל הביקורות והם עומדים בתקני הבטיחות הרלוונטיים. כמו כן, מדובר במוצרים אנטי בקטריאליים שכה חשובים להתפתחותו התקינה של התינוק, שכן הם מגינים עליו מפני חיידקים בלתי רצויים. אז אם אתם רוצים ללכת על בטוח כאשר אתם רוכשים מוצרים לרך הנולד, דעו כי בייבי דגה היא הכתובת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה